Poetom Jestem!

Sztuka Słowa

Ogłoszenie


#1 2010-07-26 06:57:12

 Damian

Pisarz-Poeta Fantastyki

Zarejestrowany: 2010-07-21
Posty: 22
Punktów :   

Przedstaw się...

Przedstaw się...

Wypada zacząć:

      Witajcie moi mili , mam na imię Damian, mieszkam w Wiedniu. Mam 26 lat, obecnie pracuję jako recepcjonista w trzy gwiazdkowym hotelu. Na co dzień piszę wiersze, czasem książki, lubię też dobrą muzykę; preferuję każdą byle by się po niej dobrze czuć . Mieszkam w Wiedniu już 9 lat, więc nie chcę zapomnieć języka, szlifuję go jak mogę . Co do hobby, to poza książką lubię łowić ryby, zbierać grzyby(jak jestem w Polsce), kolekcjonować różne okazy motyli, pasikoników, much itd. W młodości miałem wielkie zamiłowanie do przyrody, obecnie nie mieszkam na wsi jak kiedyś, tutaj w mieście nie mam takich możliwości. Często tęsknię za wsią i jej urokami ^^, po latach dopiero się to docenia. Lubię też spacery po górach i pływanie. To tyle moim skromnym słowem o sobie.

Czekam na wsze wypowiedzi, zapraszam bardzo serdecznie .


http://www.serialeonline.pl/pajacyk.gif

Offline

 

#2 2010-07-29 12:21:20

 Mayu

Tworzyciel Baśni

Zarejestrowany: 2010-07-24
Posty: 8
Punktów :   

Re: Przedstaw się...

No to może teraz ja. Jako pierwsza dziewczyna tutaj:D